6/4-15: sök

Min rygg är inte som den borde.
 
Den fortsätter att bråka med mej. Skrot. Det som funkar är att stå och ligga. Sitta är värst. Sitta i bilen är vidrigt. 
 
Vi tog oss ändå iväg till Brukshundsklubben för att aktivera vovven ett tag. Behövs ju. 
Vi var själva där vilket var toppen.  Vi rastade först, så klart, och sen fick han kika runt lite.  
 
 
 
Det blev sen två sök, lek med bollen och hopp över hinder-träning. Gick jättebra! Han är så lättlärd vilket är skoj. Inga problem att hoppa - sitta - hoppa tillbaka till matte, när man får godis :-) 
 
 
De där stegarna.. får provas en annan dag.
 
 
 
Igår hade vi mina föräldrar på middag här. Himla trevlig kväll. Blev både skratt o allvar och en skön prommis tillsammans med vovven.  Och grillpremiär till på köpet. Mums! 
 
Mums var även denna fördrinken, med massa jordgubbsbitar och is i. 
 
 
Vackra tulpaner fick vi! 
 
Nu har jag just tagit en värktablett här. Måste få ryggen att slappna av på nåt sätt. Usch..
 
Och så fortsätter jag skriva på min berättelse.  Tänk att vara författare..! Skulle ni vara nyfikna på ett litet smakprov kanske?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0