9/4-15: Back in those days

Torsdag = återblick i tiden. 
 
En kavalkad med bilder bjuder jag på idag. 
Tänk vilken himla tur man har korten. Hur skulle man annars minnas? 
 
Här vår dåvarande dansgrupp. Ingela, Helena o jag!
 
 
 
En glad o svettig dansträning på Altira i stan. Jimmy o jag!
 
 
 
Bröllopsfotografering. Tomas o Anette! 
 
 
Partykväll i Sundsvall. Jag, Linda o Ulrika! 
 
 
En helg i Vemdalen. Jag, Lotta, Anders, Carina o Berit!
 
 
Återträff med skolan! Många år sen vi slutade nian nu..
 
 
Små knoddar en sommarkväll. Hon i klänning fyller 10år idag. Grattis!!
 
 
 
Hittar en liten goding jag vill ha, en kamera. Men..den kostar ju en del.. 
 
 
 
Snygg va?! Så liten o smidig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0