12/8-15: pyssel o blomma

Ja hur känns det nu då när man är back att work efter semestern. 
 
Jo tack, det knallar väl på. Hade varken skrivbord eller dator fixat i måndags. Surt sa räven. Blev till att byta kontorsrum och jo, de går det med. Men ni vet, ni som har eget rum/kontor/plats.. att det är tusan inte bara inte, att byta. Var är allt liksom? Känns inte som 'hemma'  :)
 
Fick ett besök av en tvåbent och en fyrbent idag och titta vad jag fick av dem.
 
 
 
 
Lycka! Så fina!
 
 
 
Min kväll den innehåller en väldans massa bilder på ett vackert brudpar. Kul att pyssla! 
 
 
 
 
Säger Grattis dagen till ära till 'min' Elisabeth oxå! 
Hipp hipp hurra!! Tror jag ska försöka fixa en date på lördag minsann..! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0