2/8-15: tiden..

..springer iväg, när jag donar med bilder.
 
Har en hel kartong här med kort som ska klistras in i ett album här i dagarna. Blir skoj de! 
 
Och ja, vi var på ett helt underbart vackert, mysigt och roligt bröllop igår. Det är alltså inte vi som gift oss utan våra kära grannar som slagit till :) 
 
Allt var perfekt! Och tänk att till och med vädret hade de ordnat med, dagen till ära. Ganska bra gjort de måste jag säga. Det har ju regnat typ varje dag, så även idag. Men igår.. strålande! 
 
 
Det är mitt i natten nu så jag berättar mera om några timmar. Bjuder er på två bilder från min dator nu. Det blev några kort tagna. En så där strax över 900st ungefär...! 
 
 
 
Så vackra, så lyckliga!
Så glad att vi fick vara en del av deras stora dag! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0