5/8-15: grått

Inte har det blivit klänning idag iaf.
 
Har regnat i stort sett hela dagen av o till. Men har ljusnar lite iaf. Vi har donat lite här inne. Slängt en massa igen.. prylar som inte vi vill ha tillbaka i köket. Känns bra. 
 
Igår på prommisen fick Alfons en date med två tikar och vi fick en trevlig pratstund med extrahusse och matten. 
 
 
Det var inte så lätt att få en bild på alla tre.. Full fart :)
 
 
Hittade söta grodor oxå.
 
 
En riktigt varm och skön sommarkväll.
 
Käkade sushi idag och gudars va gott det var. Hade längtat. Nåt annat jag längtar efter är musslor. Det får bli i helgen :) 
 
 
 
 
 
Sen har jag oroat mej massor, då Em och Je for in på BB i morse.  Hon hade mått konstig så det slutade i en koll. 
Som tur var så slutade allt väl! 
Herregud.. hålla på och skrämmas så där. Inte lätt det inte för en blivande mormor :)
 
In och läs om allt på www.eamh.devote.se
 
Jag sitter i detta nu och donar med bilder sen i lördags. Kul! Och de tu, bröllopsparet, är ivägskickade på hotell med trerätters och spa. Jag hoppas verkligen att de njuter av det och varandra! 
 
Imorron ska ni få se några bilder! 
 
Det är vår sista semestervecka oxå, och vi tänker avsluta med en liten tripp. Häng med vettja!  
 
Skål! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0