13/12-15: Alla tiders show

Sicken helg! 
 
Nu har vi kört två shower och oj vilket gensvar vi fått. Tack snälla fina publik för alla fina kommentarer vi fått! Så himla glad att få uppleva detta. :-) 
 
Nu känner jag med lite vemodig och lite "tom" faktiskt. Vet inte hur det kommer bli framöver. Blir det någon mer show.. hittar vi på något annat... ingen som vet, ingen som vet.. Men, jag hoppas iaf att vi får ihop något. Vill ju inte tappa bort det här gänget inte. Trots att vi blivit "smittade, och är tokiga allihopa" ;-)
 
Ger er lite bilder från helgen!
 
Bugg!
 
 
Fox! 
 
 
Beatles på scenen och japp, fansen blir tokiga!
 
 
Vakterna kommer och ja, jag kämpar för allt jag är värd för att komma loss :-)
 
 
Ja vissa fans får bli utburna av vakerna i garderoben :-)
 
 
Glittrigt värre.
 
 
Full fart.
 
 
 Å ännu mera fart! Man blir som lite småvarm efter detta numret..
 
 
Saknar er redan knasbollar ;-) 
 
 
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0