16/12-15: lillan

Har du smeknamn på dina närmaste? 
 
Ända sedan jag fick min dotter så har jag kallat henne för 'lillan'. Det var så starkt att jag till och med filurade på att döpa henne till det. Men, nix, så långt gick det inte 😉 
 
Har andra oxå.. grodan, gumman, liten, Emmy.... Men som sagt, Lillan har varit starkast. Tycker fortfarande mycket om det och japp, det används 😃
 
Nu hör jag ibland henne säga just 'lillan' till hennes egna lilla tjej. Så gulligt! 💛 
 
 
Världens sötaste lilla Lilly! 
 
Hon är en liten prinsessa! Och dessa små fingrar är jag helt tokig i. Tycker de är så söta. Och hon tycker extra mycket om dem nu när hon kan ha dem i munnen 😉 Sötingen! 
 
 
Älskar denna bilden 💖 'min bästa mamma' 💖
 
 
💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0