18/12-15: igår

Igår var vi i Sveg med jobbet. 
 
Personalmöte stod på schemat tillsammans med en god jullunch. Kan säga att jag är väldigt glad att det var igår och inte idag vi var där.
 
 
Detta pga dagens galna halka på vägarna. Fy sjutton alltså. Bara tur att jag inte gjorde en rejäl praktvurpa idag här ute på gården. En skridskobana helt enkelt. 
Kan tro akuten haft fullt upp..
 
Jag körde Sveg i vinrött iaf. Braxor från Gina. Snygga o sköna! Och tröja, lång sådan, från världens största shoppinggalleria  - Mall of Dubai! Like it! 
 
 
Sen var det dags för ett danspass med mitt fina Sh'bam gäng. Skönt att dansa loss! 
 
 
Och japp, slut i luvan efteråt 😃 Skön känsla!
 
 
Och, skönt med dusch. 
 
 
Måste visa er paketet jag hämtade ut, det med lurv.
Det var denna pälsväst jag beställt. 
Billigt o bra från Just fab. 
 
 
Den fick bli dagens fredagspiff 😉 
 
Idag har vi äntligen haft besök av Glasmästeriet så nu har vi glasskiva bakom diskbänken och spisen. Perfekt! Sakta men säkert framåt liksom. Köpte lampor till vitrinskåpen men naturligtvis måste nån fattas så vi kunde inte ansluta dem än. Skrot.
 
Ja, för en vecka sedan stod man på scenen och showade för fullt till härlig publik. Ikväll sitter jag i pyjamasbyxor och mumsar ostkrokar. Eller..jag ska det snart. 😉 Först ut med vovven en sväng. 
 
Kram på er alla fina! 
 
 
😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0