19/12-15: klänning

Det går framåt minsann! 
 
Nu har en hylla kommit på plats i köket. Kul att äntligen få sätta dit mystomtarna mina. 
 
 
Fläktkåpan är oxå på plats, sen denna bilden togs. Och glasskivan sitter oxå där den ska vara. Så skönt att bara kunna torka av lätt. 
 
Va tycks om fina ljuslyktan då? Jag älskar den! Ett fynd från Ica i Bräcke. Tipp topp! 
 
 
'Och där sitter du och bara sitter' 😉
 
 
Men nu till klänningarna. 
Här är de båda! Så jädra snygga tycker jag.
 
Denna som går över ena axeln bara.
 
Och denna långärmade. Åh.. så snyggt! 
 
 
 
Vad tycker du?! Hiss eller diss?
Dricker för övrigt ett väldigt gott vin nu, men det tipsar jag om i annat inlägg 😉 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Är lyktan köpt i år?// Malin Simonsson

Svar: Hejsan! Japp, den finns säkert kvar där nu!
Malin Edlund

2015-12-19 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0