2/12-15: rött

Har något väldigt vackert hemma nu. 
 
Och i finaste färgen - rött! 
 
Här hände det grejer minsann varje dag.
 
 
Och just nu ser den vackra Amaryllisen ut så här.
 
 
Vacker, eller hur?! 
 
Det föll lite snö förut. Himla mysigt! Höjer stämningen direkt. Igår när jag for hem från träningen så ser jag en bil vid vägkanten. Sen ser jag ett släp där en stackars älg låg. Hugaligen.. den lär ju blivit påkörd, och jag hoppas ingen kommit till skada.
 
Men far så illa när jag ser sånt. Lilla djur (eller ja, de är ju stora..) men ni fattar.. De ska hålla sej i skogen tycker jag. 
 
Just nu längtar jag hem till gosiga onepiecen. Sen ska jag träna lite på en Sh'bam-dans. 
 
Lill-lördag är det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0