26/12-15: lördag

Men gudars va dagvill man blir när man är ledig.
 
Glad i morse när jag vaknade att jag fått sova hela natten. Fanns en viss risk att jag skulle behöva iväg på jobb då många ringer om det blir strömavbrott. Det var ju en viss storm 'Staffan' som hälsade på. 
 
Tack o lov så klarade vi oss bättre än väntat. 
 
Nu är den lilla snön som kom helt borta igen. Bara is ute. Skrot. Kan säga att sparken är min livräddare när jag går ut med Alfons nu. 
 
 
Fort går det oxå. 
Tänker på när man var liten och satte ihop flera sparkar som ett tåg. Sen full fart ner för backen 😃
 
Ikväll hade vi kidsen här på middag men mer om.det imorrn. Sussa sött fina ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0