7/12-15: måndag

Kan säga att denna måndagen varit seg. 
 
Tröttmössan på..om jag säger så. Ska försöka komma i säng i vettig tid ikväll.  Hört det förut..?
 
För ett tag sen var jag ut på middag med jobbet. Vi tog tåget till Sundsvall för att gå och käka på mysiga Udda Tapas. Roligt att göra något tillsammans utanför kontorets väggar. 
 
 
Lite färddryck fick följa med på resan. 
Tetra-vin 😉
 
 
Åh..va roligt! 
 
 
Skönt att komma in i värmen efter en liten promenad. Och sen var det dags att välja.. Allt vill man ju smaka 😃 men till slut så hade vi bestämt oss. 
Jag beställde fem olika små rätter.
 
 
 
Nu syns det ju lite dåligt här men jag kan lova er att ALLT var supergott! 👍 
 
 
Tummen upp som sagt!
Och ja, som vanligt så går en efterrätt oxå ner.
Knepigt va..
 
 
När vi ätit oss mätta så blev det en kort promenad vidare till stället Rå för en drink innan tåget skulle ta oss hemåt igen.
 
 
Oxå ett mysigt ställe och det var första gången jag var där. Dessa val.. nu var det drinkdags. 
 
 
Jag gillar mer smaker åt det sura än det söta hållet och då blev jag rekommenderad en drink med rabarber.
 
 
Japp, sur och god! 
 
 
Blev tipp topp igen! 
 
 
Kul toalock oxå..
 
 
När det var dags att dra oss mot stationen så fick vi lite feeling där 😃 Dans i tunneln minsann! 
 
 
Härliga kollegor man har!!
 
Och tur vi kunde ta tåget så här. Men.. denna
turen ska tydligen dras in. Kul.. not. 
Fattar inte.. på helgen borde väl tåget gå iaf tycker jag. 
 
Glada, nöjda och lite trötta tog tåget oss hem igen.
 
 
En himla trevlig kväll!  😃 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Dubbelgilla! Saknar er...

Svar: Ja.. vi får dra ihop ett gäng och fara en sväng 😃
Malin Edlund

2015-12-07 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0