8/12-15: Klockor

Smycken kan vara så mycket.

 
Jag köper hellre något jag kan ha lite som "slit o släng" än att ha svindyra smycken som jag vet att jag kommer vara rädd att bära, pga risken att tappa dem eller så. Är glad att jag i stort sett alltid kan ha oäkta smycken utan problem.
 
Använder du klocka? Jag gör det i perioder, och ja, jag tycker nog det känns som ett smycke också. Man passar in det till sin outfit liksom.
 
Dessa tjusiga, plus många fler, finns på klockkungarna.se
Bara att klicka in och kika på dem!
Kollage: Favoriter från Klockkungarna
 
1. Daniel Wellington | 2. Michael Kors | 3. Gant | 4. Michael Kors | 5. Daniel Wellington | 6. Michael Kors | 7. Gant
 
Sponsrat inlägg


Hittar du nån snygging bland dessa?
Jag får nog säga nr 7 just nu. Eller nr 6.. alltid snygg. Eller..
Ja ni ser ju.. man vill kunna byta lite efter humör :-)
Hm.. nr 1 är ju väldigt snygg också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0