10/2-15: pass

Tisdag och då är det vanligtvis aerobics.  
 
Men idag körde jag Sh'bam istället. Kul! Och innan blev det en vända i styrkerummet för mej o en kollega. Äntligen! Å herregud va jobbigt det var. Nog med detta nu att inte gå dit. 
 
Det tar ca en halvtimme att köra tre varv där och då är hela kroppen klar. Vad kan jag skylla på då..? Inget! 
Skapligt trött i kroppen nu vill jag lova. 
 
Mitt pass strulade lite men leenden och svettiga människor gjorde susen :-) 
 
Och mums med mat nu efteråt. Bästa!! 
 
 
 
Så himla glad oxå då Ti fått jobb nu i en vecka, som kan leda till mera. Tipp topp!! Tummar hålls! 
 
Rosor är vackra minsann. 
 
 
 
Trött här nu.. kikar på Big Bang.. sen blir det sängen. 
Nattinatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0