19/2-15: Bläk

Oj oj oj.. säger jag bara. 
 
Ikväll gjorde jag mitt sämsta Sh´bam-pass nånsin. Och jag skulle filma det. Fy attan. Känns inte så bra. Men, det är ju bara att filma igen. 
 
Fattar inte. Har varit så nervös hela dagen. Varför då liksom. Det går ju att göra om. Men.. 
 
Bläk är känslan iaf. Fick sånt där riktigt hjärnsläpp när i stort sett alla steg bara var borta ett tag. Hemskt. Usch.. vill bara skaka av mej känslan. 
 
Hämtade vovven hos mina föräldrar och blev bjuden på plättar. Lycka! Hur gott som helst och det var säkert år sedan jag åt det sist. Hem och slog igång cd med koreografin och körde här i köket. Kände mej arg o frustrerad. In i duschen och försöka skölja bort känslan.
 
Nu sitter jag och har krånglat med att skicka in videon oxå. Vill inte.. men måste. Åh.. Bläk! Skrot! 
 
Nattinatt på er alla fina! Får väl se hur länge jag får sitta här.. verkar ta en evighet att få iväg den :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0