24/2-15: Let´s dance

Nu på fredag är det dags igen. Ska du titta?
 
Jag menar så klart att Let´s dance drar igång igen, till min stora lycka. Älskar det programmet! Så kul att följa den utveckling de gör, vilket är helt otroligt. Tänk va många timmar som läggs i träningslokaler under denna tiden. Oj oj... men SÅ skoj!
 
Här syns alla som ska vara med i år. Det är ju lite speciellt att vår gamle slamomkung ska vara med :) Lär ju finnas en hel del människor som röstar på honom kan jag tro. Jag har ingen favorit så där redan nu, men säkerligen finns någon redan efter fredagens program som jag vurmar lite extra för. Brukar rätt snabbt få nån favorit.
 
 
 
Dessa var verkligen favoriter direkt från början sist. Så himla duktig han var Benjamin! Och de två tillsammans -  perfekt!
 
 
 
Kul ska det bli!
Men ja idag är det tisdag, så det blir att "masa sej iväg" till aerobicspasset. Jo.. det känns faktiskt så just nu. Lite trögt så där. Bläk. Men, vet ju att jag blir full av härliga endorfiner efter passet så det blir tipp topp.
 
Efteråt kommer jag fortsätta nöta Sh´bam-passet som ska filmas om, och sen kanske.. ja kanske ska jag ta ner julgardinerna. Jo.. du läste rätt. De hänger kvar ännu. Galet - jag vet. Ser ju inte klokt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0