13/1-15: neeeej..

Tjugonda Knut - då ska jula ut.
 
Fick en annorlunda morron. Vovven o jag var på väg till Em. Bilen igång och en snabb kiss bara. Vovven drar då iväg långt ut i djupsnön och jag förstår ju att nåt mer är på g.
 
När han äntligen kommer tillbaka så .. behöver han en liten tvätt där bak, om jag säger så. Bara att låsa upp igen o ta han en sväng till badkaret. Men.. det kunde varit värre.  :)
 
Stack o handlade till föräldrarna direkt jag slutade och då blev det middag o fika där. Trevligt! Sen hem o träna på passet Sh'bam en sväng igen. 
 
Ja, sen var vi ju där då. Vid den dagen. Dagen när man 'ska' plocka undan julen. Suck. Vill inte..
Gillar inte att plocka undan tomtar o stjärnor i fönstren. Det är ju så myyysiiigt ju. Men jag har plockat. Trist men sant.
 
Men det bär mej emot att inte se lilla juleråttan på hyllan tex. Men, en tomte är kvar, nä två förresten :) 
 
 
 
Hängt upp en julklapp på väggen ikväll oxå. Bild imorrn.
 
Sussa sött hörrni i vinter-Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0