16/1-15: tomat

Fredagskväll!  Skönt de! 
 
Igår hade jag mitt Sh'bam-pass igen. Skönt att vara igång igen. Det var ju ett tag sen sist.. förkylningen, julhelgen och sen skrot-tanden. Men nu! 
 
Jag var faktiskt nervös innan passet.  Hur skulle jag orka, och komma ihåg stegen. Men det gick! Det var ett härligt gäng som gav mej energi och det var skitkul :) 
Jag hoppas gänget har hälften så skoj som jag, för då gillar de Sh'bam minsann.
 
En perfekt kommentar var - man tänker inte på att man tränar.  
Underbart! Man ska ha skoj, släppa loss och dansa! 
Thats it! Sen att man får massa bra saker på köpet e ju himla bra :-)
 
Syns vilket 'jag' som är efter passet va?! Tomaten ;)
 
 
 
På jobbet idag har det varit galet mycket för min del. Men det gick det med. Mailat massor och skrev ordet 'registrerat' allt för många gånger. Till slut fick jag byta ord, då jag bara stavade fel hela tiden hahaha..
 
Mumsig sallad till middag för oss. Flätat hår på dotra och nu mår jag gott i soffan. Skönt de! 
 
 
Dags för voffen att gå ut snart. Bära-husses-handske-hunden.
 
 
Fredagskram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0