21/1-15: kram

Idag är det Kramens dag.
 
Vad tycker du om dessa dagar? Finns nåt speciellt nästan jämt tycker jag.  Det jag tidigast minns är Alla hjärtans dag.  Det är ju rätt stort i Sverige nu. Alla butiker skyltar med det rejält. Allt för att få sälja så klart. 
 
Fler dagar då. Kanelbullens dag. Fars o morsdag. Semlans dag. Och till och med Elens dag, vilken är på fredag :) Då slår vi på stort på jobbet med Öppet hus.
 
Men nu Kramens! De gillar jag. Alla behöver vi en kram ibland.  Skönt att både ge och få. Gratis är den oxå. 
 
Jag kan ju inte krama er alla fina läsare personligen, tyvärr. Men vill ändå skicka en stor varm kram genom bloggen här till er! 
 
 
Har du inte kramat nån ännu så påt igen imorrn bara.
Inte så viktigt vilken dag det är, bara att det blir av.
Eller hur?! 
 
 
Sussa sött hörrni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0