5/1-15: nöje

Igår tog vi en lugn morron här. Gofrulle och bara ta det lugnt. 
 
Sen efter ett tag så ville vi hitta på nåt skoj. Göra nåt av ledigheten.  Det blev en himla god fika i stan först. Och jag köpte lite sminkprodukter jag behövde.  Ett lite mörkare puder och en mascara bland annat. Fasen vad de är dyra. Men hittade en på rea. 
 
 
 
Sen blev det bowling för oss. Så himla skoj! 
Vi körde en timme vilket var lagom för oss två. Och ja, känns i rumpan idag de ;-) 
 
 
 
 
Stilstudie! 
 
 
 
Dagarna har varit fina nu när vi sett solen. Men kallt igen nu här. -16 grader. När vi tog långprommisen idag så tror jag Alfons blev kär. Träffade några vovvar och en viss tjusig golden blev han riktigt intresserad av.  Jag hade lite dragkamp där då han ville ikapp henne. Herregud.. var lite svettig när vi kom tillbaka till bilen.
 
 
 
 
Kram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0