7/1-15: Ont

Fy fasen.
 
Ja idag var man tillbaka på jobbet igen då. Hade toksvårt att somna igår ska ni veta. Låg o vände o vred på mej av två anledningar. Dels för att jag har ju vänt på dygnet nu under ledigheten, vilket varit skönt. 
Och sen.. tanden. 
 
 
 
Har två visdomständer som poppat fram tidigare och nu var det alltså dags för den tredje. Varför då liksom?
De gör ju ingen som helst nytta. Bara elände om du frågar mej. Fy.. 
Det började igår och det eskalerade snabbt. Alldeles svullen nu och öm i hela kinden. Ni som känner mej vet att när jag säger att jag klev upp vid halv ett tiden för att ta en alvedon, vet att jag hade ont. Jag tar ju inte tabletter så gärna. Men nu, ja tack! 
 
 
Måste ju ringa tandläkaren imorrn, innan det blir helg igen, för att få komma så de kan "öppna" lite. Nåt måste göras. Usch o fy.. Men jag vill ju verkligen inte att det blir värre..
 
Den här pigan känns igen va?! 
 
 
Ja det var hur jag har det just nu de. Känner mej rätt låg faktiskt. 
Så, jag tar mej en alvedon till och hoppar i säng nu. 
 
Hoppas få sova hela natten. Nattinatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0