14/6-15: redigera

Mycket hände igår. Både glädje och sorg. 
 
 
 
Men så är det ju. Livet. 
Tänker på Lisa. Tjejen som skulle ta moppen hem från jobbet. Bara så där. 
 
Hon kom aldrig hem den kvällen. Aldrig mer. Det går inte att 'ta in'. Allt för hemskt. Men för hennes föräldrar är det verklighet. Fy fan...
 
 
 
Tycker det är tragiskt på nätet, all hets och allt hat som vräks ut. Jag tycker oxå att förövarna, oavsett vilka de är, ska straffas hårt. Tycker att de aldrig ska släppas ut igen. 
 
Tycker däremot inte att det är ok att hetsa och verkligen mobba varandra, för vad som skrivs. En skriver en tanke, genast 'hatar' någon annan. Inte allt för sällan, någon som borde vara vuxen, och veta bättre. Sen är tråden igång. Värre o värre.. 
Önskar att DE stannade upp och tänkte lite på sina ord.
 
Tänker även på Magnus Härenstam som tragiskt förlorat kampen mot skitsjukdomen cancer. 
Skrot.
 
Här har det regnat dagen lång. Och endast 6 grader ute nu. Men jag är inte bitter.. näedå. 
 
 
 
Så jädra glad att gårdagen blev som den blev. Tack för det! 
 
 
 
 
 
 
Och denna regndagen har spenderats vid min dator. Har ju en å annan bild att redigera från bröllopet. 
Så många fina bilder! :) 
 
 
Sällskap har jag oxå! 
 
 
Mys på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0