17/6-15: stress

Sicken dag...
 
Ibland känns det lite för mycket. Ibland känns det som att det räcker. Ibland känner jag av stress.  
Det är inge vidare. En himla tur att det inte känns så här oftare. 
 
Tusen saker på jobbet som måste fixas innan jag kunde gå på lite ledighet. Lite folk och kurser o utbildningar på det. Gick liksom inte riktigt ihop de idag för min del. Men jag och några till i samma situation tar igen utbildningen till hösten. Kändes som en sten lättade från mej när beslutet togs. 
 
Väl hemma från jobbet så började lugnet sakta men säkert infinna sej. Så skönt! Sen en god laxmiddag och en härlig promenad med lillprinsen så mådde jag gott igen. 
 
 
Fina Alfons!  
Lite suddig bild men det gör inget tycker jag. 
 
Har just knåpat ihop en fotobok här nu ja. Ska bli en överraskning; ) 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0