26/6-15: träning

Jag kör ju inte mitt Sh'bam-pass under hela sommaren då det inte tränar så många där då.
Men några torsdagar ska det bli av!
 
Igår blev det inte, men väl på plats så måste man ju göra nåt liksom.  Elisabeth och jag körde tre varv i styrkesalen, vilket var jobbigt må jag säga. Var ju ett tag sen. Men så skönt! Vill ju! 
 
 
 
Men efteråt, hör o häpna så tyckte hon att vi skulle upp på löpbandet en sväng. Hugaligen.. men vi gjorde det. Jag gjorde det! Och joggade till och med en sväng. Fantastiskt! Meen.. inte sjutton är det roligt inte. 
 
 
 
Himla nöjda var vi över vår insats iaf och jag hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång. 
 
 
 
Vi blev lite sugna på klättring där ett tag oxå.. ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0