8/6-15: ogräs

Måndag. Trött som jag vet inte vad när klockan ringde. 
 
Drömde om en barndomsvän som stod i en skidbacke med sina tre söner. Sen var jag plötsligt i något varmt land och skulle plocka ihop lite ost, melon o skinka på en servett.. för att sen gå in till omklädningsrummet på mitt tidigare arbete, Fuji. 
 
Dessa drömmar..
 
Vad gjorde ni i fredagskväll? Vi var först på mumsig middag hos mina föräldrar. Trevligt de efter jobbet. 
 
 
 
 
Jamen sen då. Jo det blev en date med växthuset. Ni minns kanske hur det såg ut där.
 
Om inte så kommer här en före och efterbild. 
Känns bättre nu. 
 
Ett trevligt fredagskvälls pyssel. Vädret var skönt.
 
Jag i jungeln innan. 
 
 
Djuren var med mej oxå. 
Ser ni jordpåsen bakom mej? 
Där fanns oxå djur..
 
 
 
 
Sen kom Em o Je en sväng. Mysigt!!  De hade varit på studentfirande i Östersund. 
Fin fredag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0