16/3-15: här sitter jag

Helgen flög förbi. Fort som en fart. 
 
Och jag tror alla som kunde njöt av vädret. Fantastiskt!  
Fullt upp på jobbet men slutade lite tidigare då det äntligen var dags för tid hos frissan för mina 'glittrande strån' ;)  Så skönt att sätta sej där och bli fixad.
 
Så här satt jag i New York! 
 
 
 
Sen käkade vi himla god pasta uppe på In-gallerian. På  café.. hm.. minns ej namnet nu. Mums iaf! 
 
Sen dags för nästa stopp på 2043 för naglarna. 
Och yes, supernöjd igen.
 
 
Veckan är igång! 
 
 

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Superfina naglar du fick =)

Svar: Tack snälla!Ja jag är jättenöjd och hon är så duktig där på salong 2043 :)
Malin Edlund

2015-03-17 @ 11:04:49
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0