20/3-15: sockor

Jomen vi stack ut en sväng till för att få en glimt av det historiska.  
 
Solförmörkelsen!  
 
Sett helt magiska bilder på både tv och nätet. Mina blev ju inte så bra men ändå. 
 
 
 
 
Hämtade vovven hos Em och for o handlade lite till föräldrarna. Sen hem o trodde vovven ville gå en promenad direkt. Men nix, han ville hellre lägga sej på den lilla snön som finns och snicksnacka med katterna. 
 
 
 
Själv så har jag donat o valt bland bilder ikväll :-) Och så kikar jag på Let's dance så klart! Tycker att Jenny ska ut. Tycker att Jonas dansade sämst. Tycker att programmet är toppen! 
 
Och självklart,  kör jag på olika sockar idag. Alla kan vi ju göra lite, och detta belyser ju en del iaf. Alla är vi olika-vilket är helt ok! 
 
 
 
Kramar på er! 
Häng med backstage med mej imorrn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0