5/3-15: Throwback day

Yes, torsdag! Innebär inlägg från förr.
 
 
Detta skrevs den 22 mars 2014.
 
 

22/3-14: Snart

Vaknar upp av vovven som påkallar min uppmärksamhet.  Klockan är nån minut över åtta. Hoppar i kläderna och öppnar dörren ut. Möts av värme, fågelkvitter och solens strålar mot mitt ansikte.  
Underbara lördag! 
 
 
 
 
Möter några fler som är ute på morronrundan. Vi njuter. Väl inne så öppnar jag upp mot verandan. Frullen får bli där ute idag. Så skönt! Väcker sambo och dagen kan börja. 
 
 
Mätt i magen börjar nu nåt som jag skulle fixat redan i måndags...nämligen leta reda på mina scenkläder.
Ikväll är det dags för Guldhits igen! 
 
Tänk att jag alltid, genom alla år av uppträdanden, får lite smått panik ang kläder o skor. Samma visa varje gång. Tycker jag har koll..skjuter upp..och sen står jag där. Som nu. Två uppsättningar kläder fattas nu.
Vart fasen har jag trollat bort dem??
 
Måste fixas! Nu! 
Trevlig lördag på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0