12/5-15: fotografering

Väntar o väntar..
 
För ett bra tag sedan nu så var jag med i en tävling.  Jag är ju en sån som tycker synd om mej själv för att jag aldrig vinner nåt. Men heller aldrig spelar..
Ja det går liksom inte ihop, jag vet. 
 
 
 
Men den gången hade JAG turen med mej! Jag vann en fotogragering! Och inte vilken som helst heller utan en Boudoir-variant :)
 
Man har ju bilder på sej själv i olika varianter och mer eller mindre gillar man dem. Vissa är man glad att bara kunna radera direkt.
Detta skulle bli en utmaning för mej själv och jo, nervöst kändes det innan. 
 
Hade två vänner med som fick hålla handen.. haha.. nä inte riktigt då. Ja jag veeet.. att ni ville ;-)
Men skönt stöd! 
 
 
 
Det var inte bara fotografering utan även sminkning och håret fixades innan. Kändes både lite lyxigt och märkligt att sitta där och bara.. sitta. Släppa och låta nån annan styra helt. ( förutom mascaran som jag själv vill måla på. Blir ju inget annars. Hon undrade tom vilken sort jag använde, men det är tekniken :-) det handlar om  )
 
Vill ge er ett smakprov på dagen iaf men kommer berätta mer om det när jag får de redigerade bilderna.
 
 
Japp, mer info kommer! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0