14/5-15: värme

Ja inte har vi värme nu iaf.
 
Men igår hann jag njuta lite av solen efter jobbet. Skyndade ut en stund för att sen köra ett extrapass Sh'bam. 
 
Jag, min lugg o mina rynkor :) 
 
 
 
Det blev ett svettigt pass med härliga deltagare. De ger sån energi till mej, riktigt kul! Tack för det mina glada Sh'bamers!  
 
Känner värme i dessa bilder oxå.
 
 
 
 
Och hörrni, detta gör skillnad. Och är inte speciellt jobbigt. Lovar! 
 
 
 
Idag har vi röjt på gården. Klättrat i äppelträd och sågat bort massor av grenar. Känns i armarna nu. 
Mer om det sen. 
 
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

så härligt :D

Svar: Tack! Ja mer sol o värme vill vi ha nu. Blir så less på detta april-väder i maj..
Malin Edlund

2015-05-15 @ 16:09:35
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0