1/5-15: Välkommen

Sköna maj, Välkommen! 
 
Ser faktiskt lite blå himmel nu, även om de stora mörka verkar vinna den här dagen med.
 
Sista april igår med allt vad som hör till. Smällare, raketer o majbrasa. Jo jo.. 
 
 
 
Jag tycker smällare är totalt onödigt. Och jo, det tyckte jag även innan vår hund blev skrämd på nyår. Vissa säger att de är förbjudna. Andra att de ska förbjudas nästa år. Jag vet inte.. men tanken på vad de ställer till för en massa skit för väldigt många tama och vilda djur, plus att de framställs genom vidrigt barnarbete gör att jag tycker Nej tack. 
 
 
 
 
Vi segade på här hemma, sen ut i bilen för att se lite brasor. Vissa hade nästan brunnit ner och andra hade de väldiga problem att tända. Det regnade rejält..
 
 
 
Vovven tyckte det gick så där i bilen iaf. Slapp höra så mycket smällare tack o lov. 
Skönt var det när vi kom in igen. In från ruskvädret. 
 
 
Nöjda pojkar.
 
 
 
Nu sitter jag och laddar ner ett virusprogram till min dator. Hoppas det kan stoppa skrotsidorna som ploppar upp utan att jag vill. 
 
Men verkar ta en evighet att ladda ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0