20/5-15: fyndet

Jag tänkte visat er igår, det jag budade på och vann, men.. 
 
Tiden försvann där på kvällskvisten.  Blev länge på jobbet först. Fick sen smaska på liten middag och fiiikaaabröööd hos Em & Je. Alltså.. gud va gott!! 
Och vipps hade hon slängt ihop en kakdeg och fixade mera fikabröd. Bara så där! 
Önskar jag vore lika duktig på sånt.
 
Sen fick jag mumsa på sushi som U köpt med sej hem från stan. Så gott! 
 
Nog snackat nu.. 
Inte bästa bilden men japp - här är den.
 
 
 
Nu är bara frågan, måla den vit? Eller svart? Eller vara som den är? 
Hjälp! 
 
Himla bra med facebook och köp o sälj :-) 
 

Kommentarer
Postat av: emmish

fiin byrå jag hade målat den antik vit =)
Oj har du hotmail kan jag visa hur du lägger upp videos el kan lägga upp på min blogg =)

Svar: Tack! Ja, det lutar nog åt den färgen. Fint lär det bli :)Nix, har yahoo.. :/
Malin Edlund

2015-05-21 @ 11:07:06
URL: http://nouw.com/Lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0