21/5-15: Hjäälp

Jamen vad var det nu som hände mej nu då?
 
Jo det är ju torsdag då jag kör mitt Sh'bam-pass med finfina deltagare. Skyndade hem från jobbet, bytte om i en hast och slängde i mej lite energi.
 
Väskan på armen och swish iväg till Moove.
 
Väl på plats småpratar vi och jag tar på headset och stoppar i cd i spelaren. Ja, jag kör med cd än. 
No disc.. Hm.. provar igen. In med skivan. No disc.. men va tusan. Ut med den och tänker att jag ska torka av den. 
 
 
 
Då ser jag - skivan är ju trasig för tusingen. 
Snacka om panik. Vad göra nu liksom..
 
En himla tur var att jag hade tidigare Sh'bam-pass cd-skivor i väskan. In med den och spelade en snutt av varje för att försöka komma ihåg alla danser. 
 
Pust o stön.. men vi kom igenom passet. Bättre än väntat faktiskt, tack o lov! 
 
Ja så lite spänning blev det allt den här dagen minsann :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0