27/5-15: starten

Tror bestämt 'någon' hörde mej i mitt förra inlägg här.
 
Vilken härlig dag! Man tror knappt det är sant. På lunchen tyckte jag att det bara var kallt men sen efter jobbet så var det ju riktigt bra! Ja.. vi jämför ju. 
 
 
 
Vi har skruvat o spikat här för fullt. Kul är det, när det äntligen sker annat än rivning. Blev jättesnyggt med mattan vi fick inlagt oxå! Tur det finns folk som kan! Tack Färghandeln för det! 
 
Ni ska få hänga med i renoveringen och jag börjar med just vår början. Här är klickgolvet borta och mattan är delvis borttagen. Vi river ut stommen. 
 
 
 
Alla gamla tapeter kommer fram. Hu..
 
Gillar inte detta stadiet av renoveringen. Tycker det är hemskt att förstöra.. även fast jag gärna vill ha nytt. 
 
 
 
Ikväll blev det lite plantering och bad i spapoolen. Skönt de! Och insåg att vi nu har världens snyggaste växthus.
Ni får se imorrn ;-) 
Nattinattkram! 

Kommentarer
Postat av: Emelie Gulliksson

Åh jag vill se meeer! SÅ roligt att renovera!! :-D

Svar: Kul är det! Japp det kommer mera :)
Malin Edlund

2015-05-28 @ 13:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0