6/5-15: tröttmössan

Jo jo... 
 
Vaknade av att vovven gör sin vanliga morronrutin när det gäller att väcka husse o matte. Han ställer sej upp, kliver ut på klickgolvet och skakar på sej så att klorna rasslar mot golvet. Sen blir han helt stilla och tittar på oss. Så söt! 
 
Vaknar vi inte riktigt då så kommer han och ställer upp tassarna vid min sida o krafsar lite lätt på mej. Så go!
 
Det var bara det att imorse så kändes det lite knepigt just då. Nåt var fel. Jag tittar på klockan och mycke riktigt, det var nåt fel. Klockan stod på 08.15. Skrot..
 
 
 
Messade kollegor och skyndade på där. Kom inrusandes på jobbet 08.45. Pip. Bra gjort ändå tyckte jag. Men, det blir ju så fel..
 
Hoppade in extra och körde mitt Sh'bam-pass igår. Gick bra trots att det var ett bra tag sen nu. Så typiskt att många torsdagar gått bort nu. Och kan inte ha imorrn heller.. och nästa torsdag är det helg igen. Så det kan bli :( 
 
Nu kör vi lill-lördag, puss på er! 
 
 
;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0