1/11-15: Mys

Den 1'a november är här och ny månad. 
 
Min månad! 😃
Mörkt som sjutton är det ute redan tidigt på dan. Och det lär så vara ett bra tag framöver. Lite bättre blir det ju när snön faller iaf.
 
Skönt väder var det när vi tog långpromenaden och jag hade precis lagom mycket kläder på mej.
 
 
Gillar min lila myströja. 
 
Vi var och fikade hos Lilly idag. Ja hennes fina föräldrar var oxå hemma 😉 Så skoj att se hur lilla prinsessan utvecklas och små leenden kikar fram. Sötnos! 
 
 
Allra bäst var det när hon ätit och fick vara nära mamma. Då var livet på topp minsann! 
 
Två månader stor! 💛 
 
Fick se ett jättefint album där Em hade klistrat in bilder från födseln till nu, och skrivit fina saker. Tänk vilken himla tur att foton finns. Vilken uppfinning! 
Så många minnen som ett foto kan ta fram.. Underbart!
 
Laddat ur min kamera så snart kommer bättre bilder från Dubai-resan upp 😃 
 
Ikväll bänkar vi oss i soffan till Solsidan! 
Trevlig söndagskväll! 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Härligt med en promenad!

Svar: Japp, speciellt nu när det är 10 grader varmt ute :-)
Malin Edlund

2015-11-02 @ 10:47:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0