11/11-15: bara för att..

..bara för att jag kunde 😉 
 
Jag tog mej en myskväll tillsammans med 'fruarna' igår. Ja ni lär ju veta vilka jag menar.. grannfruarna här i området! 
 
Eller nä.. det var ju inte det. Men, är säker på att det skulle vara jätteskoj oxå. Men nu var det Hollywoodfruar jag hade en date med 😃 
 
 
 Och då slog jag till på 'Maria-style', vilket är vin o ostkrokar.. för er som inte känner till detta gäng over there 😉 
 
 
 
Gjorde du nåt extra för någon igår nu då? Jag bjöd föräldrarna på middag vilket kändes bra! 
 
Jag håller tummarna nu ang två paket som jag väntar på. Ett större o ett mindre. Det större är himla viktigt att det dyker upp innan fredag!!! Ska användas i helgen nämligen 😉💃 
 
Det lilla vill jag ju oxå ha. Det innehåller något jag velat byta till väldigt länge nu men som inte blivit av. Sen har det varit slut i affärer jag kikat i. 
 
Håll en tumme är ni snälla! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Netsö

Tack att du påminde mig! Har totalt glömt bort att titta på dessa sköningar! ;)

Svar: Hihi.. Varsågod! Jag älskar dem, trots allt tok 😃
Gunilla tex...
Malin Edlund

2015-11-11 @ 11:59:25
URL: http://ellinornetso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0