13/11-15: 13'e

Ja, dagen är här. 
 
Dagen D. Den fruktade. Den otursfyllda. Den skrockfull.  Dagen då många bara vill stanna kvar i sängen. 
 
Vad tycker du om fredag den 13'e? Är du skrockfull?
 
 
Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Har väl inte nån erfarenhet av att just denna dagen skulle vara speciellt dålig. Men man ska ju inte ropa hej.. 😉 
 
Igår efter lunch började jag må konstigt. Kände mej så där 'kuren' ni vet, när man känner att nån förkylning är på g. Det ville inte gå över utan jag fick ont i ögonen och feber. Bläk. Fick ställa in mitt pass. Vill icke träna med feber direkt. Alvedon och nån dryck ihopkokad av björkticka.. smaskades det på till kvällen. Och sömn. Kul..
 
 
Piggare nu men känner mej inte alls ok. Medicinera mera är melodin. Tänker inte bli sjuk. Tänker dansa disco imorrn!! Mer om det i nästa inlägg. 
 
Och då ska ni även få receptet på goda kakan jag visade igår 😃 Och ett tips ang mobilen. 👍
 
Har ni stort kök? Jag har då hittat mitt dröm-kylskåp nu. Stort, praktiskt och så snyggt!! Men, får inte plats hemma.. 
 
 
Vi hörs då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0