19/11-15: throwback day

Torsdag igen mina vänner!
Och jag bjuder er ett inlägg från november förra året.
Jag kommer även lägga upp ett till senare, ang detta inlägg, så ni får se resultatet.
Blir väl finfint de?!
 
 
 
23/11-14: älg
Lite vitt på backen gör allt så mycket ljusare. Kan gått få komma några cm snö nu så vi får lite vinterkänsla tycker jag. Det är ju snart advent till och med.
 
Dagens projekt har med älg att göra. Nämligen själva hornet. Pappa har skjutit denna älgen för bra många år sedan i sin hemby Edsele/Fjällbohög. 
 
Länge nu har det bara legat och föräldrarna ville inte sätta upp det nu i sin lägenhet.  Jag är ju ingen djurfantast just på 'sätta-upp-dödade-djur-på-väggen-sättet' direkt. Absolut inte. Men fick en idé! 
 
Minnen o tankar och alla dessa inredningstips gjorde att jag tänkte om. Så nu ska jag försöka fixa iordning detta och få upp det på väggen här hemma.  
 
Nyss tvättat av det lite och njae.. ingen vidare känsla i mej när jag gjorde det.  
Fjantigt, löjligt.. kalla det vad du vill, varsågod. Men känslan är min.
 
 
Här är det! Och Alfons blev oxå intresserad minsann.
 
 
 
 
 
 
Vi får väl se om jag 'står ut' när det väl hänger där..
Torsdag igen mina vänner!
 
Ett inlägg från november förra året kommer här. Och jag kommer fortsätta på just detta inlägg, så ni får se resultatet lite senare idag :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0