6/11-15: sötnosen

Fredagskväll! Fy bubblan va skönt det känns! 
 
Blev en god middag i italiensk anda. Saknade parmesan bara.. trodde ju vi hade en bit i kylen. Men det var gott ändå.
 
Hittade en seriestrip som passade in perfekt på mej.
Eller vad tycks?! 
 
 
Skulle vara 'livsfarligt' för mej att gå in på ett sånt ställe 😃 
 
Häromkvällen hade jag turen att kunna sitta o fika bullar som Em bakat till ett glas kall mjölk. Så himla gott! Dricker nästan aldrig mjölk nu men till detta är det ett måste 😉 Supergoda kan jag tala om!! Tack gumman!!! 💛 
 
 
Måste ju få visa er mitt lilla söta barnbarn oxå, som växer så det knakar.
 
Man blir glad o varm liksom 💖
 
 
Älskade lilla Lilly! 
 
Jo hörrni... tycker ni inte att jag ser väldans ung ut?! 
 
 
Haha.. det fortsätter jag med.. Ett tag till... 
😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0