10/10-15: liten

Tänk att en liten människa, helt perfekt, men så liten o söt, kan trollbinda mej så.
 
Vi hade middagsgäster igår. U hade fixat maten tills jag kom hem så det var bara att duka upp och invänta lilla familjen. Kändes som en evighet sen jag fick hålla henne nu, så jag passade på. 
 
 
Lilla finaste prinsessan! 
 
 
 
Så mysigt att se henne ligga i famnen och spana. De små ögonen kikar på mej och undrar nog vem jag är. Ser hur hon vänder ansiktet mot lampor och nyfiket tittar mot dem. Äter, rapar o äter igen. Sen supernöjd och bara glider in i en mysig dimma.  Sen vaken igen och vill titta. Röra småhänderna och benen. Och så hungrig igen. Fort går det. 
 
Skönt att vara här o nu. 
Vipps så sitter hon, kryper och tar sej upp o går. 
 
 
Men än är hon liten. Behöver en famn. Nån som ser till hennes behov. Ger trygghet och gensvar på hennes önskningar. 
 
Kikar på en liten söt elefant innan hemfärd med fina mamman o pappan. 
 
 
Älskade lilla barnbarn, tycker så mycket om dej! 
 
 
💛💛💛

Kommentarer
Postat av: Brittmarie Paulsson

Ja Malin, precis så känns det. Å INGENTING kan kännas bättre. Kramar å en önskan om att vi alltid ska få ha kvar den här känslan.

Svar: Tack snälla! ;)Underbart är ordet.
Kram!
Malin Edlund

2015-10-10 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0