12/10-15: tankar

Kväll. Mörkt. Kallt.
 
Resväskan ligger där på golvet. Packat i massa kläder. Räcker det? Glömt nåt? Förmodligen är det på tok för mycket. Hur mycket hinner man byta om liksom..
 
Men trögt går det. Samma känsla varje gång jag ska resa iväg. Djuren. Jobbigt o trist att lämna dem. Vi har sett till att det ska funka hoppas jag. Men ändå. 
 
 
De är som iglar på mej nu. Baggis ligger vid mej och stångas sitt huvud mot min hand när jag försöker skriva. Humlan låg på min mage i soffan en evighet förut. Alfons vill vara nära och kramas, sitta i knät.
Sånt känns! Fina djur! 
 
 
Var och handlade till mamma och pappa oxå förut. U och pappa hade varit till stugan o fixat lite. Kallt nu. Mamma är dunderförkyld och jag hoppas det ger med sej fort nu. Huga. Var upp till Em med en blomma vilket jag hoppas hon uppskattar. Fick se Lilly lite. Hon plirade med småögonen sina. 
 
 
Nä jag ska väl fortsätta dona här. Lite till att fixa med. Kameran är på laddning. Ska även tömma mobilen. 
Gosa lite mer med djuren. De vill ha ost. Ostmonster är vad de är 😉 
 
Känner mej fet, ful och allmänt bläk.. men det får väl gå det med. Nattinattkram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0