16/10-15: Dubai!

Frukost intagen och ligger nu vid poolen och steks.
 
Det är hett minsann! 
 
Trivs på hotellet! Fräscht och trevlig personal. Efter frukost igår så var det 'samling' för gänget 😉 Information om resmålet och dess aktiviteter. Vi har bokat två trippar. Vi vill ha egentid oxå 😃 
 
 
Vi hände vid poolen sen. U tog ett styrkepass i hotellets snygga gym. Själv skyllde jag på.. inga kläder.. 😉 
 
På kvällen blev det en kortare prommis runt om hotellet. Dessa höghus.. U kollade om träningen på dan gjort nån nytta. 
 
 
Det hade den! 😃 Sicken tur! 
Själv kunde jag inte testa.. Hade helt fel kläder.
 
Många snygga bilar syns hela tiden. Men vi hittar även såna här, som nog skulle behöva en tvätt. 
 
Ska jag hugga in?! 
 
 
Känns väldigt ovant att vara så här mitt i smeten liksom. Vi brukar alltid promenera långt när vi är ute o reser  men det tillåts inte riktigt här. Inga såna stråk direkt här. 
 
 
Men vi trivs! 
 
 
Men.. nu har jag inte riktigt tid att blogga längre. Måste hoppa i poolen för att svalka av mej. 
Vi hörs! Kramar! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nu är du där! :)
Passa på att njuta, låter inge' härligt alls...

Svar: Helt fantastiskt! 🌞😎
Malin Edlund

2015-10-16 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0