8/10-15: på kurs med Kurt

Japp, nu är jag iväg på kurs med jobbet.
 
Men nä, det är inte med 'Kurt' utan med Roland Stilleborn. Sicken duktig o kunnig man! 
Vi har kurs i dagarna två om avtalsrätt och jag lovar,  det skulle kunna varit en veckas lång kurs, minst. 
 
Det är väldigt intressant! 
 
 
Efter dagen när vi var fullmatade så behövde vi lite shopping ☺ Finns en jättemysig liten butik här i Sveg där vi nu är, som ligger bredvid Systembolaget. Man vill ha typ allt! En liten påse med smått o gott fick följa med mej ut därifrån. 
 
Nu ikväll blev det väldigt god middag, tre rätters, här på Mysoxen där vi nu huserar. Verkligen god mat här! 
 
 
 
Hittade en gammal hederlig telefonkiosk oxå. Vilken grej! Antar att det finns flera av er läsare som kanske aldrig har använt en sån här ☺ Men det har jag! Men så är jag mormor oxå 😉 
 
 
Det finns ett väldigt speciellt café här i byn oxå. Och väldigt speciell känsla infann sej där.. i ett visst rum. Men det tar vi imorrn. 
 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer
Postat av: Lennart

1998 tror jag att jag använde en telefonkiosk sist. Köpte min första mobil 1993 sen har jag inte ringt med någon annan telefon.

Svar: Minns inte själv sista gången jag ringde från telefonkiosk.
Malin Edlund

2015-10-10 @ 11:15:13
URL: http://lennartsnotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0