14/9-15: bad

Såg nåt jag inte sett tidigare, tror jag iaf. 
 
Det var i helgen när i var ute med vovven. Jag gillar kottar och ser då några på ett träd. Men de växte uppåt. Underligt tyckte jag. Men fina! 
 
 
Vi har ju en spapool på vår gård vilket känns himla lyxigt. Så nu är det dags för bilder därifrån. 
Införskaffat ny bikini här nån gång i somras. Ett fynd på rean. 
 
 
Och nä, kände inte för att visa er hela den på hela mej ;)
Kan lova er att 'det känns' när man sänker sej ner i 40 grader. Men gudars så skönt när man väl är i! 
 
 
Vovven o sambon var oxå med. Ja, båda två var inte i poolen då men.. 
 
 
Tänk när man kan bada med Lilly! Gud va mysigt det ska bli :-)
 
Kika in sen för recept på sockerkakan jag gjorde igår! 
 
 
Just ja, trodde det skulle vara gott det jag hade i glaset. Nån rosé. Men nä.. uscha.. det blev kvar där. 
 
Hörs da! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0