17/9-15: Throwback day

Hej hopp!
Här kommer ett inlägg från förr igen.
Detta skrevs 17/9-11.
Vassego!
 
 
      

17/9: Vilket väder!

Vaknade tidigt idag. Ena kissemånsen skulle ut. Sussade en liten stund till och vaknade med känslan att klockan skulle vara närmare elva eller nåt. Men den var 8.46. Härligt att vakna lördagsmornar och känna att man sovit ut. Skönt de! U var på älgjakt och Em sov ett bra tag. Lugn tyst morron.
 
Jag läste lite bloggar och spelade Wordfeud. Har ni testat det? Herregud säger jag bara. Har blivit fast nu. Jättekul. Jag gillar ju inte sudoku så mycket. Säkert för att det är siffror.. men detta är skoj. Hitta på massa ord som ska passa här o där. Är ingen hejare direkt, men kul är det iaf. Huvudsaken de!

Sen tog jag en svängom med dammsugaren här. Fy attan för allt damm som bara blir hela tiden. Bläk. U kom hem och vi mumsade frukost. In i växthuset och hämtade gurka o tomater. Kändes att det varit frost i natt, men det hade klarat sej där iaf. Känns trist att veta att det inte är så lång säsong kvar.

I fredags när jag kommit från jobbet, en lååång dag med mycket att göra, så slängde jag mej i duschen för att sen hoppa i mysiga kläder och njuta av att helgen är här. Rätt som det var så kom fina U med en vacker blomma till mej. Tänk va glad man kan bli! Så himla gulligt tycker jag! Puss på honom för det! <3
Det är nu strålande sol ute och jag har bjudit mor o far på middag senare. Blir grillat. Vill ju ta tillvara på dagarna och grillmöjligheterna så mycket det bara går. Ska bli trevligt! Har varit ute o fotat lite oxå. Försökte få fina bilder på katten Humlan, vilket inte alltid är så lätt. Så fort jag sätter mej ner på huk så kommer hon springandes mot mej. Men fick några fina iaf då hon gjorde mej sällskap på studsmattan. Här är en.

Blev mera djurfoton när denna lilla fina humla oxå ville vara med. Satt nedanför sågen i allt damm. Vacker bild tycker jag. Många humlor blir det.. :)
Em visade mej lite ang lägga upp videosnuttar här i bloggen förut oxå. Så här bjuds på ett klipp med härliga Maria Montazami. Titta o njut! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

åå vad härligt med sovmorgon!! :) hoppas att allt är bra med dig, Vill även tala om att jag har en tävling på min instagram: @SAANDRIIIE som du inte får missa :) Kram =)

Svar: Sovmorron är bäst! :)Jag ska kika i den, men nu sova.
Nattinatt!
Malin Edlund

2015-09-17 @ 22:15:06
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0