20/9-15: tips

Brukar du känna dej trött o hängig?
 
Som det verkar så tycker nog de flesta det lite nu och då. Och det hör väl till oss människor. Man kan ju absolut påverka sitt mående med vad man äter. Så klart. Och det borde åtminstone jag se till att göra mera aktivt. 
 
Jag är ingen som gillar att ta tabletter. Brukar skämtsamt säga att jag hoppas aldrig jag blir tablettmissbrukare, för då får jag det jobbigt :)
 
Men ibland kan man behöva lite hjälp på traven när det gäller att pigga upp sej. Jag kör just nu med detta.
 
 
 
Och på mej funkar de. Känner mej piggare efter tre dagar med dessa. Det är ju toppen. Känner att det finns motstånd att ta dem.. det är ju tabletter.. och de är stora.. och bruna.. Men jag kör på ett tag till nu. 
 
Ett litet pigga-upp-tips! 
Nu ska jag måla lite här :-) 

Kommentarer
Postat av: Jessica . egen företagare.

Jag har inte testat just dessa tabletter, men för några år sedan var jag ännu värre i tröttheten och då fick jag nån sorts tabletter och det hjälpte faktiskt..

Nu är jag inte så himla trött längre, och känner jag mig lite seg brukar jag ta en promenad. Det hjälper det med faktsikt :)

Svar: Skönt att du känner dej piggare! Jag anser oxå att just promenader och sömn bör fixas först.
Men tur det finns nåt att ta till ibland :)
Må bäst!
Malin Edlund

2015-09-21 @ 18:01:47
URL: http://jessicalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0