21/9-15: höstknåp

Sicken grå och ruggig dag vi haft här. 
 
Tur man slapp tillbringa den utomhus, känner jag iaf. Men har ni sett alla färger på löven nu? Längtar till soliga dagar och en promenad med kameran i handen :-) 
 
 
 
 
Vackert är det.
 
 
Hittade nåt värt att dela på Facebook idag. Finns ju så mycket av allt. Men denna är lite kul. 
 
Kika på bilden och bara 'se' det första ordet som dyker upp för er. Kanske betyder det nåt för just dej!
Jag såg ordet 'väx' först. Ja.. det vore ju bra, att våga växa som människa. 
 
 
Vilket ord såg du först?! 
Nattinattkram! 
(och vet ni, jag la mej i sängen 21.45..pip..)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha när egentid, såg jag 😂👍🏻

Svar: Hihi.. japp, då är det säkerligen just egentid du behöver! Boka in en dag, kväll eller en alldeles egen timme :-)
Kram!
Malin Edlund

2015-09-22 @ 06:35:48
Postat av: Fridas Skönhetsblogg

Åh, vilken söt vovve! :)

Svar: Tack snälla! Ja han är vår lille prins :-)
Malin Edlund

2015-09-22 @ 09:47:29
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0