3/9-15: bb

Igår skyndade jag mej allt jag kunde efter jobbet och for upp till Östersund.
 
Jag ville hälsa på lilla familjen! Och det var så mysigt på alla sätt och vis. De hade ju flyttat upp en våning då lillgrodan fick gulsot. Ett eget rum med tv o radio till deras glädje. Man får ju tiden att gå lite bättre då. 
 
Det är underbart att se glädjen i deras ögon nu. Em mådde inte alls bra innan och att se henne ha så ont och vara så orörlig var hemskt. Led så med henne. 
Men som sagt, nu mår de båda tipp topp och är bara lyckliga :) 
 
Jo, lycklig var just ordet för mej med när jag äntligen fick hålla lilla prinsessan. 
 
 
Blev alldeles varm och ja.. blank på ögat ;)
 
Man fylls av ett lugn och vill bara titta på henne hela tiden. Dessa små fingrar och tår, som är helt perfekta och klara liksom. Fast pyttesmå. 
 
 
 
Magiskt!  
 
 
Så vackra! 
 
 
Vill visa henne för hela världen :-) 
Så ja, en gullig badbild får ni oxå.
 
 
Nu i morse togs sonden äntligen bort då hon äter som bara den själv. 
 
 
Och yes, då blev det hemgång för de tre! 
Lilla fina familjen. Jag önskar er all lycka!!! 
 
 
Kärlek! <3 
 
Mormorn är lite seg idag. For hemåt 22.35 igår kväll..
Men det var det värt! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart! Så fin hon är. All lycka till den lilla o hennes mamma o pappa! Kram på Dig stolta (unga) mormor😊🌺

Svar:
Malin Edlund

2015-09-03 @ 18:16:02
Postat av: Christina Engman Andersson

Missade mitt namn i inlägget.

Svar: Tack! Det ÄR helt underbart! Man kunde inte fatta känslan innan :)Kram!
Malin Edlund

2015-09-03 @ 22:56:25
Postat av: brittmarie paulsson

Åhhh va underbart!! De bästa som finns. Egna barn å sen kommer barnbarn. Ingenting kan mäta sej med det. Grattis Malin!!

Svar: Tack! Ja, fantastiskt är ordet :)
Malin Edlund

2015-09-03 @ 23:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0