6/9-15: grattis

Hunden ligger utslagen under bordet.
 
 
Katten tog över korsordet.
 
 
Blev en långpromenad i skogen idag. Herregud.. trodde jag var vilse där både en o två gånger. Då är vi o knatar i mitten av elljusspåret här. Haha.. Jag har verkligen noll koll på var jag är så där. Tur U vet! 
 
Vi tog med en liten burk.. om vi hittade hallon.. vi skulle haft flera burkar kan jag tala om. 
 
 
Himla mumsigt nu iaf med glass till. Lön för mödan liksom. Fick bära vovven ett tag då det var nästan omöjligt att komma fram. Men det gick! Himla skönt tycker vi att komma ut så där. 
 
 
Och kikar man på löven så skvallrar de om att hösten är på g.
 
 
Men vi valde att kika på detta istället och vara kvar i den årstiden en stund till.
 
 
 
 
Idag är det Lillys första namnsdag oxå. Grattis säger vi till henne <3 Vet inte än vilka mellannamn hon kommer att få. Sötaste! 
 
 
Igår fick Alfons och hon träffas för första gången oxå. Han nosade lugnt o skickade henne välkommen, på kinden. 
 
 
Så gulligt! 
 
Just i detta nu känner jag att jag behöver en till söndag. Alla dessa 'jag borde ha..' inombords. De hopar sej. Tror jag måste göra en lista och pricka av, så jag ser att jag kommer nån vart. 
 
Men himla skönt att bara sitta här ute på my lovely veranda oxå nu..! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0